Termeni si conditii

Nu sunt expert in securitate online si alte chestii similare, asa ca termenii si conditiile mele sunt foarte simple, chiar daca ar putea sa para un pic ironice:

NU IMI ASUM NICIO RESPONSABILITATE PENTRU NIMIC SI PENTRU NIMENI !

Prefer sa fiu sincer si sa pierd clientii nepotriviti decat sa „castig” un client care sa ma bata la cap cu tot felul de acuzatii.

Exemple:

  1. Nu garantez ca daca intri pe siteul meu nu vei avea calculatorul virusat – folosesc cel mai ieftin hosting din Romania (ma puteti suna daca doriti sa aflati avantajele si dezavantajele acestuia deoarece nu pot sa scriu ca sa nu fiu acuzat ca as face reclama negativa – in ziua de astazi trebuie sa te pazesti de tot ce s-ar putea intampla si de ce ar zice ala sau celalalt) – acest site nu este magazin online, nu umblu cu procesare de carduri si atunci costurile nu s-ar justifica.
  2. Nu garantez ca daca imi zici ceva mie si la inca 1000 de oameni, inclusiv la angajatii tai care imi dau mail din cafenele sau de la o petrecere cu 30 invitati pentru ca ii suni dupa si toti le zic „hai tocilare, si acum muncesti?” si nu observa ca si altii citesc emailurile – repet, nu garantez ca acel ceva nu va ajunge cunoscut de toata lumea.
  3. Nu garantez ca daca citesti articolele acestui site vei fi mai tare ca Emag, te vei vindeca de boli incurabile, vei slabi 30 de kilograme in cateva ore sau ti se va regenera parul in cap dupa 20 de ani de avut chelie.

Pentru toate acestea si multe altele folositi Google, intrebati vecinii si prietenii sau mergeti la vrajitoare – evident, NU garantez ca facand astfel veti gasi ceea ce cautati.

PS: pentru slabit si par in cap sunt si eu interesat – dau comision 20%

Chestii tehnice pentru oamenii sanatosi la cap:

  1. nu colectez si nu procesez date personale – folosesc un formular ca cei care vor SEO sau alte chestii de la mine sa ma poata contacta – sincer nu ma intereseaza unde stai, cine esti, daca ai mancat sau nu usturoi de dimineata – tot ce ma intereseaza este daca esti dispus sa imi dai niste bani ca sa pot sa-mi platesc si eu chiria luna asta, eventual sa imi iau si ceva de mancare si, evident, ce vrei pentru banii pe care mi-i dai. Dau factura, asta pot garanta ca fac.
  2. folosesc Google Analytics deoarece ma ajuta sa vad chestii precum „cati oameni au venit pe siteul meu din Google si cati din Facebook” sau „din ce orase din Romania sau din alte tari au venit oameni la mine pe site” sau „cat timp a stat lumea in medie si a citit un articol”
  3. folosesc diverse scule de la Google ca sa aflu chestii despre siteuri, atat al tau cat si al concurentei tale deoarece ma ajuta sa obtin pentru clientii mei trafic din Google intr-un mod mult mai destept decat scrisul aiurea pe blog – un exemplu este dat de faptul ca pot analiza un site si sa determin care articole ale sale aduc mai mult trafic din Google si le pot folosi ca inspiratie ca sa scriu articole originale pentru clientii mei, reducand astfel costurile in mod considerabil: in loc sa scriu 1000 de articole cum au facut competitorii clientului meu,
    as putea scrie 200 articole care sa aduca clientului meu 80% din traficul din Google al competitorului (principiul lui Pareto – detalii aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Pareto_principle).
  4. Daca ai incredere in Google, Yahoo, Bing, Yandex, Coca Cola, Pepsi, McDonalds, KFC, Carrefour, Kaufland, Emag (de la ei m-am inspirat pentru pagina de confidentialitate si de cookies pentru ca eu nu am 1000 de avocati care sa ma consilieze), etc. atunci poti avea incredere si in mine deoarece nu am resursele lor financiare ca sa te urmaresc ce faci, cat timp, si cu cine 🙂 – Daca as avea banii lor, fara suparare, n-as face SEO pentru tine, ci as sta sa ma prajesc la soare band suc natural (natural pe bune, nu prostiile gasite prin magazinele de la noi), inconjurat de minim 2 chikita bonita care sa imi povesteasca cum imi vor face ele remarketing diseara la sedinta de masaj tailandez inceput de dimineata 🙂

Cateva adrese de web interesante de la firme mari, ca sa aveti o viziune realista despre ce se poate asigura si ceea ce nu se poate:

https://www.google.com/policies/terms/
https://policies.yahoo.com/us/en/yahoo/terms/utos/
http://www.coca-colacompany.com/our-company/the-coca-cola-company-terms-of-use
https://www.emag.ro/info/termeni-si-conditii